Klikk

Sunday, September 6, 2009

tag again n again

tenkiu k.bed,,nnt bg lg taw!!
nk yg malatop punye!ahahahha!!

TAG Makan-Makan Raya:-

1. Suka memasak ?
bolelaaaa...sukela jgk...
dtg mood rajin aku tu...hehehe..

2. Masakan istimewa anda untuk yg tersayang adalah...(2 jenis)
gulai lemak labu!!
ayam masak sambal!

3.Makanan istimewa yang anda suke waktu Raya? kenapa?(2 jenis)
ketupat daun palas mak aku,rendang mak aku.

4. Kuih Raya Kegemaran anda dan si dia?
aku suke kuih,konplek,oat, dan plg sdp sgt tat nenas!
heehhehe...
laki aku xbape suke kuih..tp bile aku dh wt dia ngap2
mcm mamee monster...hahahha..laki aku suke kepek2
mcm rempeyek ke..hahahah..siannn!

5. Tayang sikit gambar masakn dari anda...hehe...
aisey,aku igt ade dlm laptop ni td..
lenkali la yek..ehhehee..(padahal
malas nkmsk!kah3!)skang xnyempat2 nk tgkp
ank aku dh tarik 2 aku..eheeeh



6. Sila beri TAG ini pada 6 orang kenalan di Blog List anda:-
aaa nntla,tag lain aku bg..deme ni suke tag
yg malatopp !!hahahaha!



4 comments:

mamashasha said...

kang akak dpt yg bombastik akak bg ko teha.....ehhh org perak agaknye mmg suker ketupat palas tu kan...akak pun gitew!!

Stay Sane Mama said...

kawan saya ada sorg muhammad al-habshi. mesti sedara aakak jugak

Unknown said...

salam teha..gelak baca jawapan tag..kelakarlah kamu ni..

seronok jugak tgk berbuka pose dgn org malaysia di sana..mesti hilang rasa rindu dgn masakan malaysia..

FaizAmY said...

sempoinye ko jawab tag teha..ekekekee...