Klikk

Thursday, September 3, 2009

BUKE POSE MERATA-RATA

alo,alooo,alooo!!
de org ke mlm bute kt riyadh neh??
hahahahah!aku xley tido leee...sbb lps buke td aku truss krohhhhh ngn ank2 teruna aku!wakakakakka!buruknye prangai mummy sapola ni...hak3!!ade aku kesah...hahahha! ni aku nk haplod gambo sepjg buke pose kt cni... gambo2 ni byk aku ltk kt fesbuk...so aku lupe xsume kwn blog de fesbukkn... so aku ltk sikit kt cni lah yee...byknye kt fesbuk,kalo nk tgk,ate knele joinn teman niha kt pesbuk nuhaaaa!ehheeee!ni gambo ats mase buke pose jiran dpn umah aku,k.fizah..
ni plak umah k.yan...hermm ni seua masak sinri,maklumla
kami kt cni xde PARAM pam pam...ahahahah!
ni pule kt rumah cikzu,bos laki aku...

dh 3tahun aku xberbuka ngn family..
param pon aku miss sgt2...mujorla ade kwn2 dicni
yg pandai2 memasak!kalo nk harapkan aku............hari2 je
aku wt agar2 santan!wkakakakak!itew jele aku rajin..!!hahaha!
bkn malas,tp hari2 masak n masok dapor sgt muak occay!!
mungkin korang igt aku je yg ckp camni..tp h/wife kt cni pon ckp camtu juge..
hehehhee..tp selagi kederat iron lady ku ini ade,kugagah jua!
hahahahah!go teha warrior princess!hahaahha!


okle komeee,daku nak titoooo!!
papaaaaaaiii!
teha riyadh,maassalamah!!
ilal liqa'

11 comments:

Fiza Nordin said...

teha,
bilo lak den duduk depan umah ekau...wakaka

mmg muak klu hari2 masuk dapo...tapi apokan dayo hikssss

el said...

meriahhhhhhhhhhhnyaaaaa
kalo cam tu xlah sedih sgt kalo
teringin nak mkn pape2 kan...

FaizAmY said...

meriahnye makanan teha..aku tetibe tenampak nasi beriani..beshnyee...raye ni ko x balik malaysia ke teha?

Liana Manjaku said...

alamak...sedapnya teha... Tak ada pernya PARAm tu...hehehe... bering ler...hari2 gi PARAm! hahaha

miemiey said...

bestkan mkn ramai2 cam gini..paling best dpt undang makn ..i like...teha raya ni blik malaysia tak??

Teharahman said...

k.fiza-aku mmg pemaleh masak sbb tu aku rs muak kowt..hak3!tp kalo ko mesti rs dapor tu mcm mahligai..sbb ko rajin masak..heheheh.

k.el-meriah mmg meriah sgtle k.el oii,ditambah ngn danish ngn khalis asek nk berkepit jeee,penin toi,baik aku mkn umah sinri nk terkangkang kiak jerit kt ank aku sng...hahhaahhaahha!

k.fiza-aah itew nasi minyak mkn dgn aym msk merah!dorg masak sinri..hermmdap2nyeee!!!aku xblk rayela k.paehhh..

liana-bering tu ape?hahahahah!yela dh mcm param ye,mcm2 kuih ade..kikiki

mimiey-betul,betul!setuju sgt!suke sgt kalo dpt undgn mkn kn???hahahahah!!pueh aku mencekik!ahhahaahha

Ida said...

sosnok ler ramai kengkawan...aku ni ha hampeh sbbnya semua malaysian balik kampung, aku jer yg tinggal sbb nak balik ujung tahun...hua aku di pagi raya...hhuhuhu

Mizz_Ila said...

hahahahaha...

lawok la kamoo ni teha.

mamashasha said...

byk makanan tuh teha...oklah kat situ ramai geng kan...best sikit..

white rabbit said...

amboi bukak posa sakan...leh la masuk contest cik rabbit ...sure ada gambar sape2 yg tgh makan dgn nikmatnyer..heheh

kojah said...

salam kenal...salam ramadhan =)