Klikk

Friday, September 11, 2009

souvenir hunting~~

kelmarin aku teman kwn aku nk blk msia..
so nk cr souvenir utk family n kwn2 nyee..heheh!
maybe nxt time kalo aku blk,aku leh pi sini je..
heheheh..bnd ni 60 riyal..gile maheii!!ngeh3!!kami posing2 je!ahahah!bermacam2 table cloth dia...sumenye ade beads2..cantik2 juge..
aku angkat 1 saje meh...hehhe..aku tgk mcm leh wt baju kawin..
heheheh...shishaaa perisa duriann..anyone???hahahah!laki aku sgt kenan ngn lampu aladdin occay..hahaha!
brangan jd aladin!!ehehhehe!sgt seriau bwk danish soping skang..sume bnd nk pgg..haih..unta2 kalerpulll!!!hahahaha!!hiasan je beb..khalis sgt baik mlm itew...hehehe..bagus..skirt belle dance..diangkut 1 oleh k.pisya..
katenye di msia tgh ske tarian ini..betulkah??
ouh..apesalahnye utk si suami di dlm biliklaaa..hahahah
auwmmmm!!kahhhpatung pakai abaya..herm..ape2 je arab ni...!menjamu lubang idung lak...perfumee..ltk dlm botol..15 riyal aje..yg ni 30 riyal..kne beli alkohol n botol kecik2..masuk dlm
botol kecik tu..dptle sedozen botol kecik..oklakan..
rosak saraf lubang idung aku g tpt ni...perfume dorg kuat gile bau..
aku yg xbau pown,blk umah still melekat kt abaya aku smp kne basuh..
huhuu..nah gambo aku ngade2...lalalalla...
sini bln pose shoping kompelek bkk smp koi 3pagi..
so memlm je la kami kuo..timing tido ank aku pown
dh lari...hahahah...sekian aje...tatapan terakhir..
aksi cemolot senget utk korang sumee!!
muahhhhh!!ahhaha..wangi taw...kahhh!!
c u nxt entry!!!byeee!!

ilal liqa'
teha riyah

12 comments:

mamashasha said...

teha...kamoo sangat suker bershopping ye....gud boy la khalis...danish lak mmg mcm tu lak...sume nak rase...sumer nak pegang

Ida said...

kamu sgt gatai...kakakakak....weh kawan kamu tu balik mesia tang mana? nak kirim abaya...huhuhuhu...

el said...

khalis dok dlm tu sejibik ms danish ritu..hehehehehe

ha nti belikan tuk akk kamoo ni satu unte kalerpul tu eh..kahhh

Teharahman said...

k.bed-ske gakle kalo duit time ade wit..kalo xde aku skele cuci mate je..camtu le...hehhehe..mesti syasya gitew gak eh..nk rs sume bndkan..haih bdk2...ehehehehe

ida-celah mne eh dia blk,kl or jb aku rs..nnt aku tny dia k..

k.el-ko ske eh unta tu...wkakakak..k,ko doa kewangan ku baikk punyoo time nk blk tu..hahahah,aku beli kt ko nnt..ahhahaha..eh magnet riyadh naik unta yg ko pesan tu pon ade..blk nnt k!

Ida said...

wokeh thanx babe...ko mmg sahabat ku...hihihi....

Ummi Nuhlan said...

teha..maceh..maceh...ehheheh...akak pon sukerr...I like too..tahun ni raya mana???balik mesia taK??.

teha...suker la tgk hang pakai jubah tu...cung sgt2...anak arab sgt..hihiihihi...

Unknown said...

salam teha..betul gelek kat dlm bilik pun boleh..tahun depan dpt lagi baby..ha...ha..ha.gelak gaya jin baru keluar dari lampu aladin..

Mizz_Ila said...

perghh sakan akakkkkkk bersoping. nanti jgn lupa utk kak ila tau

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

selamat hari raya maaf zahir n batin yer :)

Teharahman said...

ida-sori,kwn aku kate dia bwk blk kapet laa..berat...hohohoho..cian ko..nntla tngu aku blk k..ihihihi;)

k.imah-ahhahah aku xblk msia la,raye cni je,pezol pon cuti 3 ri jerk..aku g umh org jele mkn2...nampaknye bdn ku dipam2 lgla...kahhhhh

k.ina-kelakola akk ni,hahahaha,amiin..mntkle dpt bb lg..heheheh

k.ila-insyaAllah..doakn kami rezeki lebih..hehehehe

cik syahira-wslm..selamat hariraya juge ye...hehheheh;)

Syafa said...

anak2 ko sgt encem teha..melepak semua..danish dah besoooooo..mulut dia bising mcm dina x teha??x sabo nak dgr deme ni berborak2 ..mesti sonok kan..

FaizAmY said...

wahh sakan teha ko sopingg...pkl 3am soping komplek bukak lagi..beshnye..ekekee...encemnye danish n khalis..raye ni ko x balik mesia ye teha?