Klikk

Tuesday, August 25, 2009

=mummy wa khalis=

hye korang...hehehee..
2minggu lepas aku ade problem ngn khalis..
bkn problem ape pown,just xtaw nk ltk dia kt mne
time aku mandi n basuh berak c danish..hehehehe!
sebelum ni aku letak dia dlm baby cot dia yg boleh tolak sorong
mcm spital tu..tp memandangkan dia dh pandai merangkak
dia nk terjun dr baby cot tu!!!

adoi terbeliak biji mate aku mase basuh taik danish tu!!
hahahaha!lekas 2aku sambut dia..Allah sajela yg tolong.
so pehtu aku dh xpakei dh bb cot tu!
bile nk mandkn danish terpakse aku ltk ateh lantei..
dia plak merngkak masuk toilet!
huwaaaa!mmg xley jadi!!
last2 mntk laki aku belikn walker cap ayam kt dia..
wakakakka!
Alhamdulillah sng sikit koje aku..nk men tenet pon sonang!
campak je dia dlm tu..kahhhhhhhh!

yg danish nye walker dulu dh barai dikerjakan oleh aku!
wkakakakakka!ni sume gara2 tingin naik walker..ngoi toi..hahaahha!
buruk betul pangai..kahhhhh!
toksahla korang bayangkan rupeku naik walker ye..kahhhhh!
ok2..sudah2 adegan memalukan..sila lihat gambar dibawah..
ade bnd trsembunyi...sila cari...ehhehee..eh xde..men2 je..hehee!toksahla tgk lame2 walker tu..walker biase je..ayam brand.hak3!

16 comments:

el said...

tulah sng skit ltk dlm walker tu
nak buat keje pun sng kan...hehehe
dah besor khalis tu...
tpi yg kelakor tu..leh lak khalis merangkak pi toilet tgk abg dia basuh berak...kahhhhhhhhhhhhh

alahhh teha..akk pun beli cap ayam gak walker tu..tpi walker teha riyadh mali..hehehehe

Teharahman said...

TULA K.EL SSH BETOI LA XDE WALKER!SIAN KHALIS DOK TEPI TOILET..HAAHAHAH...
ALA K.EL RIYADH NGN MSIA BEH KURANG AJE..ORG ARAB LG SUKE KALO BRG TU MADE IN MSIA TAW!!!BRG ARAB NI SUME MADE IN CHINA JE..KAHHHHHHHH

noreen-bulan said...

ha3 teha nasib khalis sama ngan damia....ok lagi la nak masuk dlm walker...damia x mau dia rela mop umah dr masuk dlm walker...

syukur la teha ko masih mampu beli walaupun cap ayam.....kalo mahal2 pun,kang ko naik lagi...sayang jer...ha3....

mamashasha said...

aduyai anak bujang ko tu teha....dia dah beso kan mmg gitew le...ok la dlm walker tu atleast ade kan....bile lak hang tukaq layout ni teha...baru pasan...

Mizz_Ila said...

adoi dak bam bam ni geram kak ila nengoknye teha oi.. rase nak je kemam2 dak berdua ni. adoyai..biasele dah beranak kecik ni,.gitu le gayenye..
pohhhh!..kemendenye mak dia naik walker. wat malu org kampong je!
kahhh... tetiba terbayang kamoo teha yg cung naik walker dah cam kat sarkass!
okeyla tu dah ada benda nak dihayun dak bam bam tu..

nome said...

tomeinyer dak danish ngan khalis nih...dah pandai nak lompat dari bb cot tuh...sib baik ada walker...x kira la cap ayam ke atau cap naga...yg penting dpt menyenangkan kita, ye tak..bleh la teha berjimba2 hapdet belog pasni...ekeke...

FaizAmY said...

khalis dah merangkak erk..cepatnyee...encem towl anak2 ko teha..saling x tumpah 1 acuan..ekekeke...ko mase peknen ngidam nak naik walker danish sampai barai dibuatnye? kahhh..lawak..walker airiel pon dah barai jgk..ngeee

Teharahman said...

reen-khalis pon same xske dok dlm tu,kirewalker tu emergency jela..wkakakak!betoi juge ckp ko reen,kalo aku beli yg cap mahal sure aku lg tingin nak naik..hahaahha

k.bed-aku tuko smlm..biasela khalis dh dok dlm walker..hak3!

k.ila-jgn dok byg,wkakakakak,malu bebenor rupenye..haahaha!

k.nome-tula gayenye nmpknye pehni bolela rajin2 tp apekan daya..kerja umhbyk sgt xsetel..hahahahah

k.paih-walker airel barai sure sbb ko naikjugkkn..hahahaahha...

A.I said...

KAU KENAPA POMPUAN??? Ya Allah..ada ati nk naik walker..bontot kau pon tak lepas! x psl2 dah barai walker anak kau! kahhhhhhhhhhhhh...

INI PERINGATAN YE!!! JGN KAU GATAI NK MASUKKAN BONTOT KAU DLM WALKER SI KHALIS PLAK! isk...

Teharahman said...

WAAKKAKAKA!AKU NGIDAMNAIK WALKER K.AI!KAHHHHHHHHH!
IDAKLE NAK NAIK KALINI,CUKUPLA DH MERASE YG DANISH TU BEST SGTTT!!!AAHAHAHAH!
XCAYE CUBELA TRY..KAHHHHHHHHH

Unknown said...

geramnye aku tgk 2 org budak jopun ni.isk!

Syafa said...

eeeeeee..aku suke nyer tgk anak2 bujang ko ni teha..putih2..enchem2...melepak2..eee.nape la aku x leh kelip2 tgk anak2 bujang korang ni??adeh..

shah-ila-ain said...

woiiittt...ank ko muke anak2 jepun...melepaknyerr...comelll...

shah-ila-ain said...
This comment has been removed by the author.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

senang skit kj ko. hehhehe

khalis dah putih melepak macam danish eh...comellll pandai ko buat

Unknown said...

comeinyer khalis teha;p makin putih, cam danish kecik2 muke dia ;)