Klikk

Friday, August 21, 2009

::AHLAN WASAHLAN RAMADHAN KAREEMM..::






selamat berpose kpd sume kwn2 aku yg xkire berada dimane2 saje..
tahun ni dh kali ke 3 aku sambut kt riyadh ni..
sgt2la miss kan bazar dan solat trawih ngn family
kt masjid negeri kt ipoh tu..herm..
hope ini bknla ramadhan terakhir utk aku..
tringin sgt nk berpuasa skali lg dgn family aku yg aku syg sgt...
hehehehe...
tringatnye aku mkn bulor2 mcm perompak
ngn adik badik aku..wkakakakak!!!
sgtla happening!!!
miss air soyaa...
miss ketiaw itam...
waduh2...
skali lg aku terpakse bekerja keras utk membuatnye sinri..
smoga ade kemampuan utk tahun ini...
hermmmm rindunye kt familyy...
hermmm..hermmm...rindu nk solat trawih ngn dorg..
bape kali nk ulang ye..hahahahha..tujela mampu aku ungkapkan..
hahahahah...pg td aku bekpes kt luo sblm pose besok..
roti puri ngn toseiii..
SEKIAN SAJE...
WASSALAM..
P/S:MODE SEDEY RINDU FAMILY..:((

9 comments:

miss♥wahida said...

selamat berpuasa..selamat bersahur n selamat berbuka puasa utk teha sekeluarga...

A.I said...

Aloloooooo...siannye :(

Semalat Berpose ye Teha Unta. Simpan air bebanyak kt bonggol kau tu. :P

Liana Manjaku said...

Selamat berpuasa... Semoga puasa kali nie lebih bermakna. Ummi minta maaf jika ada kesilapan sama ada yang sengaja atau tak...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ko tak rindu kat aku ker???
wakakakka
biasalah tu..aku pun tak raya ngan family :(

nome said...

samat berposa ye teha...akak mintak maap kalau ada salah silap...

♥ Eda ♥ said...

aku pown sedeh teha...marilah kita bersedih sesama..uwaaaaaaaaa......

ok dah..lap air mata tuh...selamat berpuasa.. ;)

Dayah @ Real Ummu said...

salam RAmadhan buat Teha al-unt

miemiey said...

alahai..ciannya akak ni....huhu...raya tak alik ke malaysia???selamat berpuasa yer...moga2 kita mendpt keberkatan dibulan ini

el said...

selamat berpuasa ok
jgn sedey2 eh