Klikk

Sunday, August 9, 2009

anak arab hilang...

weekend baru2 ni aku g GRANADA MALL..kononnye nk cari
pakaian dalam aku..sekali tgk mahei nk mampuihla kt cni!!
180RIYAL..AFTER DISCOUNT OCCAY!!
baik aku beli kt tesco!murah n brjenama taw!
wakakakkakakaak!
ADE GAK MURAH2 TAPI XDE YG AKU KENAN LAK...HUHUHU..
dhle xde fitting room!!!eeeeeee.benciiiii!!!

eh benornye nk cite lps aku cr brg idaman xjmp,
aku masuk dlm pasaraya granda mall ni,care4...jgn men2 cni pon ade car4 taw!
hahahahahah...sementara tngu isya kedai luar sume tutup..
so laki aku beli brg computer kt dlm care4 jap..
bosan2 aku pon tgkple gamboo..hahahah..

lps isya abih pintu care4 pon bukele semulaa...itew ajela citenye..hahahah
aku pon ronda2..sekali ternmpk ank arab ni cr maknye..
mamaaa..mamaaa..dia pgl sume mamaaa!!
YELE MANE DAKNYE!SUME BERKELUBUNG ITAMM!!
SAME MCM MAMANYE!!!
SUDAAAHHH!!
nk jadikan cite mujole aku kenal bdk tu sbb dia ngn maknye beratur
dpn aku mase kt cashier dlm care4 tuu!!

aku lekas2 cr mak dia..mak dia dh gelabah cr ank dia pusing kiri kanan!!
bayangkan dhle bawak 2 ank!!
yg kecik besor khalis!yg hilang tu besor danish..sian aku tgk..
manela laki dia pi gaknye..

aku tunjukle ank dia kt situ berlari2 dia dptkn anknye..siannn,..
bile tgk camtu,aku terbyg camne kalo danish jd kt tpt bdk tu..
kdg2 aku saje nyorok dr danish,nk tgk reaksi dia..sedih aku tgk..dia
melangut ke ats cr aku..sbb sume pakai abaya hitam..
manela dia nk cam..kdg2 dia tersilap org....;(((
pastu jebek2 tgk salah org..hihihi...

kla,tgkla gambo 2 kami yg gewdik xgewdiks ni kayss..
hahahahah,ouh lupee..kepala khalis bertampal akibat dicakar
harimau oleh papanye..ehhh..silap..oleh abgnye danish !!hahahahah!
ni plak aktiviti mlm smlm..nk carik kasut raye..tapi xjumpe yg kenan,..
last2 laki aku lak dpt baju raya..cis!!hermm..xpe bg can sbb laki
aku kalo soping xde beli ape2 slalunye..kire ni time dia raye kelingla..
har har har har!!!!!

baked potatoes with cheese n vege...
mummy tgh melantak sementara kome tidoo..hhihi..
danish keletihan dh..terkangkang tidoo..khalis pon same daa...khalis dh bgn dulu...ciss...hihii..


ok tu jeee..hihihi..
byeeeeeeeeeee

16 comments:

Mizz_Ila said...

wakakaka.. sungguh tragis cite ko ni teha. sian khalis jd mangsa deraan danish..ko tak cantas kuku danish ke teha oi..sian adik..len kali kalau yoep danish cakor kamoo lagi..meh lari ke mesia..call anty ila. bio anty ila amik kamoo kat epot..hehe

perantau.tt said...

waaa. montel nye khalis..

tapi aku konpius kejap manalah si danish belajar cakar harimau nih.. wakakakakaka....

Fiza Nordin said...

beshnye shoping....

ps: danish menurun ilmu mummy dia kot...ilmu cakar rimao...eiii tatutttt

Ibu Mifzal said...

wah..sungguh comel n montel anak2 kamu ni teha..

Unknown said...

beshhnyer shopping teha weh!!! ;)

Liana Manjaku said...

tu ler Teha... Kadang2 ummi pun terpikir...Cam ne budak2 kecil tu bo kenal mak dia orang yer? Nie hasil ummi jalan2 kat KLCC hari tu... Terserempak dgn sekumpulan arab! Semuanya pakai purdah! Tetiba ada anak kecil cam 2 @ 3 tahun kot! Lari2 terus peluk salah sorang dr mereka! Ummi fikir gak, cam ner dia kenal yer...hehehe....
Amboi... semakin comel ler...mereka berdua nie!

Ryn said...

sakan berjalan..khalis makin chubby..

el said...

akk dh alami pung
haaa mau jantung akk terhenti taw
ms tu kami tgh sopin kat tesco
sib bek ms tu x bape rmi org..
tgh nak byr tu..danish jpe uncle dia kat kaunter..sekali ntah cm mn cepat je dia ilang msok tesco tu balik..jenuh gak cari..panik masyaallah..lg stu danish ni blom pndi ckp lg..mujur security kat tesco jpe...

A.I said...

sib bek budak tu jumpa balik ngan mak dia. konpius jap budak tu wei! sume nampak seropa je kan? isk...

wei teha! punye la donia ni kecik (kecik ke?) aku melompat2 masuk blog2 org, sekali terjumpa blog yg ada gambo kau...gambo makpak kau..isk! rupanya adik kau punye blog! ieda nama dia..betoi kan teha?? nk pitam aku rasa..kui kui kui

Syafa said...

cian nyer budak itu...nasib baik ko kenal mama nyer yer teha..alhamdulillah..kalau x mcmane la gaya nyer tu..huhuh..
khalis sgt enchemmm..berlawan2 dgn abg danish nyer!!!bagus..

Jue @ atanayuiman said...

sama jer muka 2 badik nieee..

iera_ayien said...

teha...nape ngn pale khalis tu?? nmpk berplaster...gaduh ngn abg dia ke??...syok gk kat Riyadh tu ye... c4 ada, tesco ada...heehhe

♥ Eda ♥ said...

uiks teha..kat sana ade care4 n tesco??? dasat aaaaa...kat sini takde pung...sane mcm2 ade eh..mothercare pun ade..cayalah..laju lah poket si pejol kering..kahhhhhhhh

diyadeary said...

ada promoter tak utk pakaian dalam tu? laki or perempuan?

sian nye khalis. ganas la danish ni.. hehehe..

noreen-bulan said...

semakin encem dak khalis nie... nasib khalis sama mcm damia...kena terima je la korang sbb korang adik dia abg...hu3...

miemiey said...

ciannya budak tu ilang mak..mujur jumpa balik...