Klikk

Tuesday, February 17, 2009

i dah meletop!!!!

hehehe!!
hi olzzzzzz..hahah,aku dh meletoppp makkk!!

bilaa????????3 februari 2009!!
berat baby???berat baby 2.9 ajeee!!
dekat mane??specialized medical centre riyadh!!
normal ke???nop!!aku punye perot last2 kne robek gak!!
adehhh,1 xperience yg sgt leceh!!
tp sgt bersyukur aku merasainye!
kalo diberi peluang nk normal or czer???

hermmmmmm..kalo normal sakitnye mase nk branak tula..
tapi kalo dirobek sakitnye mak eiiiiii..lepas branak tulah yunk oiii!!
then,nk menangung sakit tu..alamak,lame benor,kalo normal seminggu
dh leh lompat ats katil dh!kahhh!!ni tgh taip ni pon dh 2 wks akunye prot pedih2
lagi..sabo jelaaa...

ok2..tu aje..doakn aku berjaya jage ank2 aku besok TANPA laki aku besok kayy!!
laki aku dh start keje besokk..huwaaaaaaa..aku sgt takot tngl ngn 2 makhluk
kecik tuu..kekekekke!!
bkn takot pe,takot xleh handle sorang2!!
nk basuh taik danish tu camne?aiyoooo!!
dgn perot aku xsembuh sepenuhnye..
ouhh teha yakin boleh!!
heheheh!!
ok olzz take care.bubye!

19 comments:

Ryn said...

Salam teha...tahniah...dah meletop ropernya...hehehe...cute lak tu...

Dayah @ Real Ummu said...

tahniah Teha..dah meletop rupenye

-wijdan m.com-

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

hahahha teha....
samalah kita....
hari ni bermpulanya erjuangan...kahhh
ko perjuangan ngan 2 hero tanpa pezol..
aku lak perjuangan contraction dan nk meneran kot ari ni...
dah start 10min sekali nih...
ni gagah juga hadap pc....
nakmo g hospital lg....kahhhhhhhh

elly @ suely said...

yey dah tau da... danish dapat adik nama khalis hehehe...

ZiE said...

tahniah teha.. danish be a gud brother ye sian mummy kamu.. jgn noty ye.

M@L@ said...

Salam teha.. taniah.. comei bb byk bulu roma..kalo time mcm ni bb tido jer lah..syok tgk bb tido zzz...

cintaKusayangMu said...

congratz teha..patut la senyap jek..dh bersalin rupanye...gurl ke boy ye adik danish ni??
mmg sakit czer..qis pn aritu sakit dlm 2 mgu lbih baru ok...tu pn kena pakai barut..klu x nk jln sakit...

nasz said...

tahniah la teha. akhirnye perot ko dirobek jugak... semoga ko dapat la handle anak2 ko bila 5zol dah start keja ye...

saveme_zero said...

tahniah teha. insya allah u can do it ok.

Ibu Mifzal said...

tahniah..teha..comelnya baby...

Mizz_Ila said...

teha..kak ila doakan anak2 teha xx meragam dalam 1 masa yg sama. Mudahan ALLAH permudahkan. Rilex & steady.. pk mana yg patut.. xpe...slow2..

A.I said...

Congrates Unta Cun!

Kau elok2. Jgn buat keje berat2 sgt. kang robek lak pewot kau tu! ;P

♥ Eda ♥ said...

jaga diri n anak ko bebaik k..klau nak mintak tulun ape2..ketuk jela pintu umah aku tu..aku segera ke sana..kahhhhhhh

Suziey Ahmad said...

congratulation:)

salam singgah..

Liana Manjaku said...

Tahniah,
comel sangat baby Teha...
InsyaAllah u can do it...

atie said...

salam perkenalan dpd atie...comel nyer anak kak teha nie...tahniah..

*MaMa HeRdA* said...

tehaaaa...sprt kukatakan hr tu..ko try le kepit aje kepala ank ko kt bwh ketiak..lps tu ko cuci le montot die..tp pastikan ko duduk atas kusi le jgn ko bongkok..hehe..kang pyh..anyway..dua makhluk kecik kt umah tu aku nk muaaaahhhhhhh..jgn nakal dgn mak korang yerrrrr..

-Sharleenz- said...

comei bb.. weh, jauh kat riyadh tuh.. la ni berpantang sorang2 ker.. moga selamat semuanya...
salam perkenalan key...

noreen-bulan said...

tahniah teha..
semoga ko tabah n kuat jaga 2 anak....