Klikk

Sunday, February 22, 2009

cite aku jg ank..hehehe

hadoiii ponin pale den..
ni nk cite..ekekkekeke..
hari 1st aku jage 2 hero aku ni..hhahaha..
hari tu gakla aku demam..huhauahua..
aku xtaw le bdn aku jd sejuk gile pki selimut tebal pon
xjalan gak..nk kate salah mkn aku mkn sawi n sup dgg je..
last2 br tingat aritu doc bg tw aku kurang drh..mmg mase tu
pon aku pening melayang2..
wakakkakak..tapi mujor le aku xpensan!!wkakkak!!
gilak btl!tp syok gak rs pengalaman ni..hehehheh...

c danish lakkk..maklumle dh tngl ngn BAPAK KESAYANGN dia
selama 2 weeks,apelagi bgn2 tgk bpk xde melalak..huwaaaaa!!
wakkakka,pdn muka kau..hahha..eksyen lg ngn mummy kamu..
hahahhahahahah...tp mujor aku pujok dia dgr...
masuk hari ke seterusnye danish dh ok xde melalak bagai dh..
dia pon xde kaco adik dia sgt cume dia suke ciommmmm smp tenyeh
pale adik dia..waaaahhh takot aku!!
pulak dia tgk kaki tgn khalis kecik2 xmcm dianye yg tembun
kekekkeke..dia nk kepak tgn khalis..wkakakka!!senonoh!!
dia plg suke time khalis nangis,dia gelak kuat2..hapadaaa!!
ahhahah,bile khalis bkk mate dia nk cucuk dlm biji mate tu..
kahhhhhh..adoi memacam cite danish ni,tp kne taip cpt2 aku pon
xbape igt..kekekke..

ni 2-2 tgh meroloh...wakkakakk..dptle aku taip kejap..
ok sj2 story psl dorg ni..heheh..xsabo tngu laki aku blk koi 6 lebih
nk campak bdk 2 og kt dia.wkakakakka..
ok daaaaaaaa..heheheee


13 comments:

Liana Manjaku said...

Salam Teha....
Hehehe...Berjaya juga yer...walaupun banyak dugaan...
Biasa ler budak2, dia geram kat baby tu...Tp, geram sayang..hehehe

noreen-bulan said...

huhuhu...teha semua pagai danish sama ngan akid....tapi kalo adik dia naagis dia tak jerit dia prihatin...
panggil aku..'umi adik..'akid dh sekali jolok mulut damia...sbb masa tu damia lapo...hehehehe...
seronok pun ada...baca cite ko aku gelak...

pipi dia tembam nya....

A.I said...

Kau jgn memain teha! kau ngingil2 sejuk tu takut kene jangkitan kuman. Baik kau gi balik jumpa doc tu wei. isk kau ni!

Ha! camtu ler kalau dah ade 'anak-anak'. hadapi le dogaannya..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;P

*MaMa HeRdA* said...

a'a teha..kalau demam tu gi cek doctor..

ha ammmbikkk ko..rasa..rasa..best kan ade anak-anak...nati kita tambah lagi anak-abak yer teha..janji tau..hehehe..tak sbr aku nk peknen lagi..heheh

atie said...

huhu.....danish betul2 geram kt adik dia tue...hehhe

nasz said...

ish, teha, ko ni, jgn buat main sejuk2 kaki tangan ni. akak pon penah gak, tp sbb silap mkn. risau sgt masa tu sbb mandi air suam pon, kaki tgn sejuk gak, rasa spai ke tulang sumsum. seeloknye p klinik la teha...

ko kena jaga2 la teha, jgn ralit, kang bengkok tgn si adik, danish kerjakan. hahaha, tak dpt aku bygkan...

ape2 pon, semoga ko terus tabah n sabar jaga dua beradik tu ye

eLYies said...

ko ni teha..lawak betul la...

wei teha..maner gambo anak jepun ko tu..lama tak tgk

diyadeary said...

teha, diya is here! congratz for second baby.. laki lagi ke.. ku ingtkan perempuan..:)

get well soon teha ye.

eh, cousin ak kat sana pakai hummer merah. dah senang skit kot nk jmpe.. :)

Mizz_Ila said...

teha.. ko suruh pezol beli vitamin zink utk banyakkan darah.multivitamin pun elok. lepas tu ko bykkan makan daging,hati & bayam.

♥ Eda ♥ said...

hye supermummy!!sempat lagik berblog tu eh...hehe.. klau aku dah pengsan dah..sorang meraung sorang menjerit..aku tido je..kahhhh

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

salam teha...
oit, aku x wish tahniah lg kat ko ek, hehe...TAHNIAH ek ;) sowi mummy teha, lambat wish, asal nk wish kat facebook wat hal, tension aku wei...harap2 ni lepas le, hehe...kah kah lawok aku bace si danish debab tu, meh anta kat aku jaga la, haha! peluk cium wat anak teruna ko, mane taw dlm peot aku nie boboy ke, hehe...

diyadeary said...

teha, ni tag utk kamu.. hehe
dah sehat nanti, baru la buat ye.. :)
http://ceritadia.blogspot.com/2009/02/birthday-wishes.html

Ummi Hanie said...

uiitt teha..akak ni ..hanisah..

kes same ek kiter..kureng darah !!

sejuk2 tu pun akk penah kene sekali,mase tgh ngurut lepas brsalin tu...giler btoll..risau gak

ok,slamat menjage 2 hero ! akk baru 1 hero jer...(2 gak laa..campor hubby..hehehhh)