Klikk

Thursday, July 2, 2009

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST


salam olls,hehehee...
1stly saye nk ucapkan happy anniversary kt kak ecar n asben yg ke 4tahun daaa!!heheh!
bestnye dh ke 4 tahun,bilakah akuuu???hehehe!!
ni 1st time aku masuk contest dlm blog,hehehe,seronok plak tgk org masuk contest=p
ok,aku dh setelkan tempek banner tu,now gambo yg aku pertaruhkan keunikannye,hahahha,xtawle kome rs unik ke idakkn,sbb unik itew kan subjektif=D
muehehhehe(sdppkan hati seniri)hahahha!tadaaaa,ni dia gambonye..
moekekeke,malule pulokkk,=p

nama pengantin perempuan itew(akula tu)hehehe>>teha
nama pengantin lelaki bespek bujo itew>>pejoi

tunang>>17 mei 2006
nikah>>17 oktober 2006 bersamaan 24 ramadan(sgt ku suke kawen bln ramadan,gara2 nk cpt kawen=p)
bersanding (umah aku)>>24 oktober 2006(hari raya ke 3 occayyy..)
bersanding(umah mentua)>>4 november 2006

SILA JAWAB SOKLAN WAJIB
i) kenapa uolls rasa gambar yang dipilih itu UNIK/UNIC/UNIQUE..??
gambar ni aku pilih sbb nampak GIGIIII aku yg unikk tu kowt,hahhaha!sape yg dh penah jumpe aku tu mmg le taw gigi aku yg senget dh mancung manis neh,wkakakka!iaku mmg cover gigi setiap kali aku bergambo(mase belom kawen dululaa yekk))skang xkose teman nk kaber sbb laki ku pon sgt suke la sgt gigi aku yg jd pujaan hati dia,sbb dia lebey kurang aku je!hahahahah!!
lagipon mase ni aku malu gile nk menerap sebelah laki aku,almaklumlaa xpenah rapat2 gini mase dating!!haahhahaha!pulak tu aku malu menerap dpn camera man kwn laki aku tu,,ish3!!hahaha!!

ii) kenapa uolls suka membaca blog e-caR NazRin aka ibuEiymann??
honestly aku br jmp blog k.ecar ni,sbb aku ske tgk blog org,moekekke!!tapi yg sgt bestnye blog k.ecah ade cupcakessssss!!!
membuatkan aku di riyadh ni tgk meleleh jeee,(kak,kalo x mng hadiah utama dpt kapkek jadila ye)wakakakka!!
aku belek2 lagi blog k.ecar ni mmg byk info psl bfeed coz aku pon tgh bfeed tapi aku xberjaya fully bfeed occay..adui3,,

ok kepada sesape yg nk join contest ni silaala ye,tafaddal...ni dia linknye>>
link blog ini: http://ecaRNazRin.blogspot.com/
link contest ini: http://ecaRNazRin.blogspot.com/2009/07/unique-wedding-photo-contest-sticky.html


ok itew saje..mari2 kite masuk contest,hadiah sgt best,wallaweyy..
ok,ilal liqa
maassalamah..

p/s:fuh,fuh,sembur bau doyan sikit kasi mng..hehehe






9 comments:

Liana Manjaku said...

Salam Teha... Lama tak masuk blog teha! Memang comel ler gigi tu! Unik! Good luck yer...

Ida said...

wakakakak...unik sgt la weh...semoga ko menang sok dah menang jgn lupa kat aku ni ha...

Unknown said...

hahahha!! lawak ko ni dol!!! gewd luck key,teha, g msk contest kat sini plak http://www.mombloggersplanet.com/1126/cutest-baby-photo-contest-july-09/, cutest baby in car seat!!! ko kan de car seat! heheheh!!! comel bangat khalis&danish!! rindu le kat korang!!! waaa!!!!

fazilzura said...

HEPPY ANIVERSARY ..

** nape cm muke ko pucat tu teha.. kecut perut yek

FaizAmY said...

mmg unikk gigi ko tu..ekek..kerane gigi ko tu la membuatkan ko semakin cun teha oii..ekekee..good luck! smg ko dapat menang barangan guess tu..ehehe

Dayah @ Real Ummu said...

wahh.. dah bercontest ye...goodluck Teha...

-wijdan-

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

caiyok2x wei! menang nnt jgn lupa share adiah dgn aku ek? ;)

AntuGorgon said...

salam kenal²an...
gud luck ye...
saya pun hajatnya nak memeriahkan jugak contest nih... baru nak usha² gambar... :-)

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

salam terjah dr ibuEiymann.. erm, ade 1 lg syarat x dipenuhi.. be my follower.. pls add as a follower, hokeyy..