Klikk

Thursday, July 9, 2009

50 fruits juice-laptop rosak-

hadey,lame gilela aku xhapdet blog neh,mmg mcm rumah hantuu!!!ahahahahah!!!
byk sbb aku xdpt hapdet,
1-line yg gilos,hahaha
2-ank2 aku xmembenarkan aku main tenet!*sigh*(heheheh)
3-ni plg hampeh mat peh skali!!!
DANISH CURAH AYOR ATS LAPTOP HAKUUU!!!!!!!HUWAAAAAAAAAAA!!(LAPTOP AKU KAH??WAKAKAK!LAKI AKUNYELAAA...TAPI KIRENYE RETE AKU GAKLA KANN??KANN??KANNN??HAHHAHA!!)
maka dgn itew xdptla aku bergosip dan main fesbuk;)) muehehehe!!bengongla skjp...mujola laki aku ade keybod spare niha dia amk kt opis dia...jadila kannn dr xde...ekkekek..huhuhu,kt cni kalo x berinternet mmg rs cam bengong,sbb aku dok cni dok dlm umah ajekan.mlm brla kuar..kalo aku xhubung ngn dunia luar mmg rs cam tension je..huhuhu..
laptop ni pon dh nazak gayenye,moekekek!!aritu pon xley bkk,blank ajeee,last2 aku ketuk2 br idop smula,hahahaha!!tpt bateri pon dh lunyai dikerjakan danish menghempaskn laptop ni dr meja ke lantai..huahauhauhaua...ok tu cite psl laptop,

ni aku nk cite psl keasyikan aku n laki aku minum avokado a'sir(jus avokado)heheheh!!lately ni la kan..sbb br try kedai ni,dia jual 50 fruits juice!!!!
gile wallaah weh jus dia!!!sedap bangat!!!ouh laki aku beli kalini 5liter!!gile hape!!seminggu nk abeskan!!hahahahahah!!
kesannye>>kentut aku bau busuk sbb hari2 mnm air tu je..!!hahahahah!!nasibla yayunkkk..sedut kentut avokado i..hahahhahahha...aku stop mnm air tu brla kentut aku ph5.5!!
wakakakkakaka...nway tenx 2 my yayunkk..hahahah..herm khalis plak br baik demam arini,sian ank aku dmm dh 3 hari,ni gambo dia mase tu tgh soping bj raye,time nila dia demam..tgh syok2 pela khalis ni,xrock toi..ni dua2 tgh tido aku pon menghadap tenetleee..heheheh....

ok dulula ye komeee,ate teman nk men fesbuk lak yg dh mcm umah antu jugeee..hehhehehhe!!
dadada,bye2222!!!!ouh gambo danish xde lak kalini sbb aritu dia asek ikot bpk dia anto brg kt kete...hihihih..ank bapakkk..gagagagag!
maassalamah
ilal liqa'
teha riyadh

9 comments:

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

hahahahah teahhh
aku ingat aku jek yg xde mase nak ngadap tenet..uhukkk

bagus gak danish tuang ayor tu..
kalo x ko asik ngadap citer korea bagai kan...kehkhekeh..

awat anak ko nampak sgguh matured ek berganda2 dari anak aku..
sedangkan anak aku beza 2 mggu jek kan dr ko...iskk sgguh amazing ini budak....

jus yg sedap..kentutnye busuk ek..ngehngehngeh...

lastly..all d best k melayan karenah heroes...

Unknown said...

hahaha!!! bongok la ko ni teha! lawak!! lawak!!cute giler khalis, rindunyer kat anak2 sedara aku nih... muaahhh!!! from aunty ieda cute, hahahahha!!!

Mizz_Ila said...

baju raya?? makoi..puasa pun lom lagi.
wakakakaka..

ya rabbi ganasnya yoep!!! depan orang bukan main ko pemalu.. kat umah jd hero ye. heheh.

syukur dpt mummy & ayah yg penyabar. hehehe..

camne ye rasanya kentut ph5.5.. aku nye kentut aku rasa ph.8.0 ..wakakaka

ZiE said...

hahah kentut ph5.5... lawak la teha

khalis yg engsemm... akan ikut jejak abang dia jugak :)

mamashasha said...

mujo ler churah ayor yob ye...karang kalau dichurah nye bende lain tak keharuuuuuuuuuu

el said...

laaaaa..danish curah air kat laptop ko...adoii tpi still leh guna lap ko tu..terer betul eh kebal sggh

Syafa said...

tehaaaaaaaaa..anak ko dah besar la...dah muka abg nyer...enchem nyerrr...kim salam eh..hehehe...ciannyer..laptop kena curah air dek danish.tahniah ye danish..sbb susahkan mama kamo..hahahhaa

Ninie said...

cutenya dia duduk atas stroller tu hihi

Abby Zaiella said...

haha... leptop kite serupe.... keyboard ilang2...wakakkaka.... tapi bukan dak kecik yang musnahkan leptop nih... dak beso nih (abby ler) gak yang musnahkan nyer jua...haha...