Klikk

Tuesday, January 6, 2009

aqiqah

last week 2nd time aku rs majlis aqiqah kt riyadh ne..
bestlaa..meriah mcm msia gakk..yg 1st time aku pegi tu pon best
siap ade bakar sate lagik..hehehe..kalini xde bakar sate..tapi meriah
gak,mcm2 mknan ade!!hehehe..tp cam biasele,kalo dh ade ank ni,xleyla
makan cam dara pingitan.kekeke..kne mkn laju2 mcm pontianak..hahahah!
kne ikot turn..aisey xtaw le camne dh ank 2 sok..bestnye ade experience
baru lak nnt...semoga Allah beri kami kekuatan utk handle 2 ank2 kami
nnt...amiinn..

azie potong jambul ank dia...hehhehe..
sebahagian umat msia yg dtg..hehehe
azimah zahrah..bestnyee ade ank gegirl....bilela time aku neh...
muke2 lepas mencekik..heheh

5 comments:

A.I said...

bila masa kau makan mcm anak dara? setau aku, kau mmg makan cam pontianak kan unta? keh keh

Mizz_Ila said...

mana ko tehaaaa?? aku nak nengok perut disebalik hijab ko tu. kahhhh..... ko makan cam unta adala. kahhhhhhh!!!

suhida said...

betullah teha,mkn da takleh control2 dah..mkn kena cpat2..sbb tu bdn gemuk pas ada anak,sbb makan tak hadam.kunyah tak abis,ngehngehngeh..

Teharahman said...

kahhhhhhh,ampes korang!
haa,sorila k.ilaa,nk tgk perot kt fp..kt blog aku mmg xletak gambo aku kt cni ye!harap maklum!!hehehe!!

*MaMa HeRdA* said...

Tehaaaa, aku nk ceritakn pngalaman mkn aku bsama 2 hero kecik kt umah & kt tmpat2 lain boleh buat manuskrip hahaha..apatah lg nk mkn kt kenduri aqiqah mcm ni..yg sumenyee org bersupan sntun..adehhh...cehhhh..ko rs le nnti..bgmn psaan ko tgh melantak dgn sdapnyee kat restoran tetiba ank ko diri atas meja, sorang lagi dok menjerit2 mcm x cukup nugget kt tgn..& ko besarkn mata ko smbil ketap gigi, dia lak buat x tau..huhhhh..ngkau akan rs amat seronok krn saat tu sekali je tjadi sbb bila dia dh kawen nnti & duduk satu meja mkn dgn mnantu ko..ko akan rs, dimana ko ms tu..sedih lak tetibe..:)) enjoy tehaaaa...