Saturday, November 14, 2009

minum susu unta n main ATV!!


salam sume..lame xmenaipp..xde bhn cite lah aku ni.teheheheh...
dok umh je..nk msk2 maleh..kahhhh!
time peknen je aku rajin msk..tehehhehe..
aritu aku g minum susu unta..kemodian g main Atv!!
motor pdg fasir!hehehehe!!
syok weyh!!cam nek beskal jerk!hahahahaha!

mmg best wiken lps!
dpt susu unta!aku mmg xmnm susu!!tp lps kekurangan kalsium disahkn doc..
terpakse le aku cr..sbb org kate susu ni xhamis..ye mmg sdp!
aku wt teh tarik lagi!kaww punye!!
teheheheheh!















laki aku mengalami pelawasan yg baik slps beberapa jam minum susu
unta..tehehehhe..bwk kete cam f1 sbb nk ke jamban..teheheheh!







daniel,danish n sofia xcited nmpk unta,heheheh

ouh k sekian saje utk kalini,..
kalo de cite best2 aku taip keh..hehehe!
sori gambo tunggnag terbalik la..sshnye aku nk drag dia knape ye>?
okla..papaaiii!


ilal liqa,maasalamh..
teha riyadh..

10 comments:

mamashasha said...

teha..ape rase susu unta tu?akak tgk anak kamoo pun enjoy....

Manjakusayang said...

Teha...macam sedap jer susu unta tu! Memang diperah terus ada buih2 atau ditarik baru jadi buih cam tu! hehehe...maklum ler...tak pernah jumpa en. unta :)

nurarisya said...

emmm sedap k susu unta tu x pernah rasa

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

sodapnyer susu UNTA jgn lupa bw blk malaysia tau

M@L@ said...

teha sedap ker susu unta? minum fresh lg tu.. tak yah masak ker?

NurShahFamily said...

hehehe ... lama tul tak singgah uma teha nie... sekali2 singgah minum susu unta la hahaha... sedap tak? camm sedap je you all minum ... semua sihat ke kat sana?

teha al-habsyi said...

heheheheh..olss,susu tu sdp sbb xbau hamis mcm susu lembu atau susu kambing..teha yg xboley telan susu biase tetibe bole telan susu unta ni..
rs dia mcm kite tgh mnm bnd yg lemak..xde bau kuatt..bau dia mcm mild je..xbusuk la..xmanis sgt..biase2 je..

buih tu time perah dia kuar sekali..tehehhehehe

fauziah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fauziah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
FaizAmYAirieL said...

beshnye aktiviti ko tehaa....minum unta sambil menunggang atv...cam besh je susu unta tu..tp kalau depan mate aku tah leh aku telan ke tidak agaknye..ekekeke