Klikk

Sunday, May 3, 2009

PANTAI RESANG BKN AKU GERSANG ..KAHHHH


wahhahaha..sepanjang ak di mersing ni,
cuti aku byk habis di pantai!!heheh!!
pasalnye,umah pil ak ni dkt2 beno ngn pantai!!
kalini ak menggedik kt pantai resang lak!!
RESANG OCCAYYY BKN GERSANG!!
WKAKKAKAKA!!!
dlm 15 minit camtu sampai arr..
kalini kami wt bbq lakk..kebetulan ade kwn fil ak
bg aym,udang,sotong yg telah siap diperap..so pelagi..
bakoor je arrr..heheheh..kami tambah berger n sosej..
best2!!hehehhe..tgkla gambo gedik2 ku itew..kahhhhhh!!



seperti biase danish takot ngn ombak!!heheh!!ak yg sentiasa gedik..hahahha(bkn slalu dpt wt cani kt riyadh)my mil n sil tgh borak2air rutbir yg xakn daku lupakan..adeyy sdpnyee..

16 comments:

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

oit teha, sgt gedik aksi kamu, aku sgt suke okey! kahkah! x rupe org ank 2 taw, jeles aku...wei, inyaAllah aku g umah k.ila nk jmpe ko ank banak tawwwww...mis u!

diyadeary said...

hehe.. msh seperti dlu. x mcm dah anak 2. kekeke. danish tgk ape la tu kusyuk nye.. comei nye baby khalis!

Ummi Nuhlan said...

sukernya akak tgk ko teha...gediks santai...ahakss...mcm adik2 ko je danish dan adiknya..hehehe

noreen-bulan said...

danish n khalis udah serupa adik2 ko teha....comey anak2 ko teha..

♥ Eda ♥ said...

weh teha....sakan gedik ko posing...aku tengok kagum babe..adik badik ipar ko tengok...no comment..kahhhhhhhhhhhhh..bole muntah darah dorang..hahahahaha..serius ko dah kurus aaaa....dulu cam roti...alamak..jelesss hakuuuuu....
danish plak yg tembun......uiii goramnyerrrrr....

elly @ suely said...

gebusnye ko ni teha... aku lak yg geram kahhhhhhhhhh

el said...

alah kamooo gersang pun akk x kesah pung..hehehehe sonok tgk kamoo balik msia..cm jakon jek..berdekah3

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei gilak gedik ko erk..kah kah kah...

Syafa said...

teha sgt slim!!!!aku pun kagum jugak!!!xpe teha..aksi2 gedik ko sgt aku suke!!!sgt chumel occay!!!!!KEEP ON GEDIK!!

Dayah @ Real Ummu said...

bukan main Minah sorang ni p bercuti...cam kata Imah..gedikss santai..heheh..jgn mare

-wijdan-

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

salam ziarah....hai..slm kenal2 ek..syok nye tgk..ceria orgnye...ada 2 kids already ek? best ye..

Mizz_Ila said...

hahaha...gedik santai dah tu.. lawo tol ko ni sure en 5zol bangga dpt bini secantik ko.

hehe.. aku xle bla aksi ko tepi pantai cam video klip..

nasz said...

seronok nye menghabiskan cuti tepi pantai mcm tu. hepi ko ye teha...

ari tu ila buat mkn2, daku tak leh join, tak dpt jumpa ko teha. daku balik kelantan!

FaizAmY said...

hadei teha..gebusnyee koo...dah slim ko teha..ape rahsienye?? share la skit..eheheee..

A.I said...

kau mmg gedik!!! hilang dah keuntaan kau..kahhhhhhh..cantek la kau ni wei..

fazilzura said...

HAMBOI2.. mek 2 anak nih..
wat aksi gedik pantai yekkkk.. heheheh x pe, bior kan je la .. layan jek..
bile lg nak wat cmgitu yek .. hehehehehehehh