Klikk

Monday, April 13, 2009

tag dr my lebly sistaaa

edaaaaaaa..
tenkiu bg ak award frenship neh!!
wpon kte neh sibling tp dh mcm kwn juge kan!!hehe!!
masih ku tingat zaman besama mu syg..wkakakka!!
kamu tgk award ni cam JPJ,aku tgk cam lambang negri perak lak!!
hehehe!!

Terma & Syarata Utk Penerima Award Ini:

  • Letakkan award ini d blog anda.
  • Anugerahkan award ini kepada 10 blog yg anda anggap plg berinspirasi dan sgt mesra.
  • Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yg anda anggap plg memberi inspirasi dan mesra dari blog anda.
  • Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dengan menyatakan komen d blog mereka.
  • Berbagi cinta n syg untuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini.
ok,ak bg award ni kepada>>>>>>>>>
k.fiza-aku suke bkk blog dia pasal dia byk gile masak sdp2!!
entah bilela ak leh merase mskn ko k.fiza oiii..dia ni juge penulis novel!!
kome kalo xtaw nk msk ape,bkk je blog dia..mcm2 adooo..hehe!!


k.wana-aku suke masuk blog dia pasal dia suke mebeli belah,pehtu kelako lak tu
wkakakak..

jue pinky-dia ni ade
eda perth jual baju bdk..kalo korang nk beli masuk blog dia!best!!heheh!!

eda melben-aku suke masuk blog ko pasal ko mcm2 cite,n gambo2 menarik!heheh!!

diya-ni kwn sekolah men aku..aku suke masuk blog dia ceria!!xcaye korang masukla!!
cerita2 dia pon best sgt!!aku sukeee!!hehehe!!

eda perth-aku ske masuk blog dia,pasal hari jumaat dia suke bg cite keinsafan..wkakaka!!
byk cite2 agama juge..aku suke..tenkiu.
.

k.sya-blog dia byk gambo!!mmg xkedekut gamboo..kahhhh!!best2 masuk cni!!heheh!!

k.ila-yg ni pon byk gambo!!wkakakka..kan aku dh kate,kugila same lensa!!aku suke blog yg begambo!!haahaha!!

ok tujelaa,yg xde jgn kecik hati,pasalnye aku xlarat nk taip panjang2,sbb
ank2 aku dh jerit2 kt aku..wkakkaka!!
kalu buley nk saje aku ltk sume yg kt frenlist aku,
u all the best..
i leb my fren..
ok,maassalamah..
ilal liqa'...




7 comments:

diyadeary said...

thank u thank u hot mama..muaxxx!

Cik Zizee said...

weh...
naper aku takde???
sob sob sob...
hehe...
teha...
letak lar g gambo anak2 kau..
aku ske tgk

♥ Eda ♥ said...

huhu byk nyer eda dlm nih..wakakaka..tQ budak masin..kahhhh!~

elly @ suely said...

wahhh memg mcm lambang jpj kahhhhhh... aku x tersenarai bl0g yg k0 slalu bukak ke teha??? ekekeke

Syafa said...

wah...ko tag akak ko ye teha..tq sayang....nampak sgt ko rindu kat aku kan???kan??aku pun windu bangat kat ko tehaaaaaaaa....harap2 ko balik dpt jpe ko..huhuhuh...ari keje pun ari keje la..aku mintak coti..ngeh.ngeh..(alasan nak montengg)..tq for the award!!

fazilzura said...

xkecik ati .. remuk je Teha.. wakakakak

Teharahman said...

zie,k.sue,k.zura..
ampun byk2!!
wakkakaka,aku suke bkk blog sume kwn2 aku,
tp yg ak ltk pon mne ckop 10 lg kan..
sbb ank2 ak dh bising mase tu,
wakkakaka..
mmg ssh nk taip kalo ank kaco ni,byk gangguan..(salah kn ank lak ye)
kahhhhhh..
ok jgn remuk redam yeee..wkakaka